en massa möten


Träffade en potentiell blivande arbetskamrat idag, samt en blivande vikarie.. Riktigt trevligt.. Men det känns så underligt när de börjar prata om vad de gjorde runt -92, vart de bodde, vart de jobbade osv..
År 1992 var jag 4 år gammal!
Så det känns lite sjukt att en lillskit som jag ska undervisa 2 personer som har en arbetslivserfarenhet som är lika lång som hela mitt liv.. :S

Hade även lönesamtal idag.. Det var ju.. bra.. fast lite konstigt.. Jag fattar inte hur de som sitter på lönekontoret sätter lönerna utefter ett poängsystem..?! Och om det nu är nissarna på lönekontoret som får sista ordet så undrar jag vem i hela fridens namn bestämmer DERAS lön?!

Nåja.. Under det samtalet fick jag vet att jag har 9 semesterdagar jag kan ta ut.. Det känns helt sjukt.. Jag har inte varit riktigt ledig under en sommar sedan 2006.. :/ Jag har ju i stället varit arbetslös titt som tätt under resten av året, men aldrig under sommaren.. Så i sommar ska jag ta ut 2 veckors semester (har även lite komptimmar :) )
Som sagt: i sommar har fröken Lilja, semester, najs! :thumbup:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0