obehagliga drömmar



Drömde en ganska sjuk dröm i natt..
Jag drömde att jag ströp någon..?! :S Fast inte så att denne dog.. Jag var så arg på X, fullkomligen rasande, och jag insåg att det hjälpte inte att försöka nå fram till denne genom diskussion så jag försökte inte ens, utan jag hotade X i stället, och försökte på fullaste allvar att strypa personen i fråga, fast bara så att X skulle tappa andan en liten stund och bli rädd..



Drömmen var så verklig.. Och fullkomligt vansinnig.. :(

Var gör man av ilskan? Det går ju inte att gå omkring och strypa folk till höger och vänster juh.. :/






En positiv sak är väl att jag har nu kommit på vad jag ska göra av alla mina skattepengar..
Ska investera i en dator :thumbup:
fast pengarna räcker ju snarare till 2, kanske rent av 2½ men jag behöver ju bara en :P

Av resten blir det nog en resa lite längre fram :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0