Nervsjuk

StreeEEEEss, på oerhört hög nivå, sån där nivå när man blir riktigt nervös av det, torr i munnen, ont i magen och skakis.. Fattar inte hur jag ska hinna?! Har ingen lust att köra som nån jäkla blådåre till ösd.. Tror jag skulle behöva en rejäl snyting så ja lugnar ner mig.. :S Nåja, var nyttig under rasten och ordnade komp- och semesterpapper, får se i morrn om bossen godkänner det hela.. ^^ Om jag får som jag vill blir jag ledig från den 26e juli till den 15e augusti, och den 15e augusti träder min uppsägning in och sen flyttar jag en vecka senare.. :thumbup: Vilket påminner mig om att jag bore ta och dikta ihop den fördömda uppsägningen i natt eftersom jag tänkte lämna in den i morrn.. Gaah, "att göra listan" tar aldrig slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0