lost cause


Hmpf.. Lyckades inte så bra med min sovmorgon..
hmpf.. Vaknade 6:30 i morse men lyckades faktiskt somna om men så hade Pappa vänligenheten att ringa och väcka mig 4 timmar innan jag skulle kliva upp.. Kan inte påstå att jag uppskattade det särskilt mycket.. Why, oh why? :question:
Måste verkligen börja stänga av telefonen.. :tired:

Nåja.. Ska göra ett halvhjärtat försök att sova en sväng innan jag börja jobba ikväll, men jag har inte så höga förhoppningar, brukar alltid försöka det men aldrig lyckas.. It's a lost cause..

På tal om det! Något som inte är en lost cause är min framtid, ska segla in på studera.nu för hundrade gången och se om det hänt något spännande med min ansökan.. Lär nog snegla lite på hfabs lägenheter samt studentlägenheterna i skara.. Har redan börjat planera hur jag ska inreda mitt framtida hem, men det underlättar ju lite om jag får se en planlösning.. :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0