katastrofen på slutspurten


Hmpf.. Alldels mot slutet av högskoleprovet, (strax innan sista delprovet faktiskt) skulle jag öppna min nyinvesterade Loka och vad händer..?! Jo det ska jag tala om!
Ca 30 mer eller mindre främmande människor sitter i lokalen och jag vrider försiktigt på korken och den jävla flaskan säger ffsst KAABOOOM! Och helt plötsligt är det vatten överallt! :bigeyes:

Okej, okej! Överallt är kanske en smula överdrivet.. Men mitt svarspapper blev alldeles blött och knöligt.. Crap! Inte alls bra eftersom det är en maskin som ska läsa svaren.. :/ Varför envisas sånt här med att hända mig hela tiden :question:

Jag fick rusa iväg för att leta åt nå papper att torka upp eländet med..
Vid det laget var jag så generad och less att jag tappade fokus (och intresset med för den delen) för provet, med andra ord så sööög jag fullständigt på diagram/tabell delen.. (Eller diabell som en av kontrollanterna sa)

Så om fyra veckor får jag veta vad det här skämtet resulterar i.. Hoppas verkligen jag får någorlunda bra så jag får en bättre chans att ta mig in på skolorna.. Det är ju trots allt framtiden det handlar om..

På tal om framtid!
Eftersom jag nästan är säker på orsaken till min drickas underliga beteende så ska jag nästa gång jag är på affärn och ser en sån dår jävla tönt utan framtid som står och skakar kolsyredrickorna ge honom en snyting han sent ska glömma!

Godnatt allesammans och ha en trevlig kväll (A)



PS:
faaaan vad jag är sugen på att gå på dansgalan ikväll.. Men ingen dansgala för Elisabet.. Hon ska jobba i morrn.. :thumbdown:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0