puckon


Gaaah.. Råkade göra något dumt med ryggen precis innan jag skulle gå hem idag så jag hade dödligt ont i ryggen hela vägen hem, var fasen nästan gråtfärdig ett tag..?! Men men.. Nu har det nästan gått över helt.. :) Great succes! ^^

Skulle egentligen vara ledig i helgen men har tagit på mig att jobba natt i hammerdal på lördag ^^ Har ju ändå ingenting för mig, och jag är ju dessutom inte så överdrivet förtjust i påsken, den är ju som vilken högtid som helst- irriterande! Och jag misstänker att den - likt andra högtider - endast existerar för att människor ska få en ursäkt att bete sig som puckon.. :S

Hmm.. I morrn natt går Ellen Rimbauers dagbok på teve.. Kan inte bestämma mig för om jag ska våga se den eller inte.. Har ju boken så det vore nog kul att se filmen med.. Men rysare är ju inte direkt min starka sida.. :S



Kommentarer
Postat av: ida

Jag tog mod till mig idag å kikade på grottfilmerna, båda två.

2010-04-02 @ 16:08:00
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0