Dissad



Hmm.. Sitter i lillägenheten och känner mig allmänt dissad.. :thumbdown:



Oookej.. Kanske inte helt dissad ändå.. 
Men det är enbart Jimmys förtjänst ^^
Citat:
"Billigt är mkt pengar då
gratis låter bättre"


xD



Känner att jag måste visa mitt fina överkast som jag skrutit så mycket över.. :P




Nu kan man ju fråga sig varför jag lägger upp 2 likadana bilder.. Nåå:
De är INTE likadana, så det så :)
(men om ni försöker leka finn 5 fel) så är jag tveksam till om ni kommer lyckas)




Tagen på bar gärning

Maya försöker som vanligt käka en plastpåse







Jobb i morrn.. :/

Inte så länge kvar till Betnér nu! Faaaasen vad jag längtar, bara två dagar kvar jue! :thumbup:




Aja, bäst att pallra sig hem
Maya hälsar (tror jag i alla fall att hon gör)
 
Toodles





Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer överkastet ifrån?

2010-04-24 @ 11:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0