Den råttan! Den ormen! Det flinande aset!


Är fasligt frestad att gå in i garderoben, stänga dörren och sjunka ihop i mörket invirrad i ett duntäcke och stanna där en vecka.. Eller kanske en månad.. Eller varför inte hela sommaren..?

Är smula trött tror jag.. :/

Försöker peppa inför högskoleprovet men det är verkligen svårt när jag bara sitter och irriterar mig över de fårskallarna som glömde bort att skicka min kallelse.. :thumbdown:

Var nära att drabbas av lite panik där ett tag, men eftersom jag råkar vara en stjärna lyckades jag hitta åt min kallelse på nätet, duktiga jag.. :thumbup: Hoppas intelligensen håller i sig till i morgon..

Investerade i 10 pennor och 2 sudd idag.. Det borde räcka.. :)


Ska försöka dämpa nerverna med lite hjälp av musik ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0