Crapdag


Gick inge vidare med min sovmorgon..
Blev väckt kvart över 7 i morse för att nååågoon glömde leja in en vikarie..
So Elisabet to the rescue.. Hade sett fram emot den här dagen hela förra veckan, så jag blev måttligt besvikan när det bara var att pallra sig upp och iväg på jobbet.. :/

Chefen ville dessutom att jag skulle dyka upp på hennes kontor innan jag skulle börja jobba för hon ville ha en rapport om vad som hänt under veckan som hon varit borta.. (Alltså varit ledig dvs) Så jag skippade frukosten för att hinna iväg.. Väl där får jag vänta på kontoret i 20 minuter och meddelas sedan av någon främling att det kört ihop sig och att hon inte kan komma..

Ibland blir jag så arg att det känns som om hela själen blir svart :/

Inte blev det bättre av att följande konversation ägde rum lite senare:

**** : "Hur är det med dig egentligen?"
Jag : "Njaa.. Jag är ganska trött"
**** : "Jaaa du ser ju hemsk ut"

Blää vad hemskt det var... Haha.. :S Hade bara lust att storlipa och dra något gammalt över mig.. Men det gick ju inte an..

Nåja.. Överlevde ju i alla fall.. Nu ska jag snart kila iväg på konsum och skaffa lite mjölk så ja kan käka fiberhavregrynsgröt till frulle i morrn..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0