Bullsmitaren


hmpf.. I morse blev jag återigen väckt av Mice några minuter innan mitt larm skulle ringa.. Han vrålade något i örat på mig (???) och sen sa vi hej då.. Borde kanske anställa honom som väckare på heltid.. ^^


Den så kallade säkringen som jag trodde hade gått igår var hel.. Det visade sig att 3 glödlamor gått samtidigt.. Vad jag inte fattar är hur 3 stycken lampor (varav 2 år nybytta) går sönder samtidigt, när de dessutom är avstängda..?! Eller.. Jag vet ju egentligen inte om de gick sönder samtidigt eftersom jag var på jobbet.. Men ändå.. Knäppt.. :/

Så på dagens "att göra lista" står följande:

* Kika på senaste Vampire diaries avsnittet
* Köpa glödlampor på Dollarstore
* Bädda sängen

- I den ordningen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0