Betnér


Ytterligare en nackdel med att ha stressiga dagar som exempelvis gårdagen är att man drabbas av en fasansfull tristess dagen därpå.. Är ledig en dag (dvs idag) men det känns som om dagen redan varat i 1 miljon timmar.. :S

Kom hem vid 12 i natt så jag klev inte upp förrän vid 10, och halv 11 var jag uttråkad.. Roade mig då med att skriva uppsägningen och käka en frunch bestående av ljummen potatisgratäng.. :/



Nåja.. På tal om gårdagen: Betnér, vilken stjärna!



Jag skrattade mig nästan halv fördärvad, så underbart! :)
Skrattade så tårarna sprutade vid flera tillfällen, för att inte tala om alla återkommande fnissningar.. haha :)
Det är nog inte sista gången jag går på en förställning med den här mannen

Bevismatrial:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0