Yoda



Är återigen placerad på Yoda - det finska stället.. =)
Drack en dödligt god varmchoklad för ett tag sedan... mmmhh =)

Igår blev en rejäl festkväll..
Var white sensation på beach cluben..
Ni kan nog gissa er till vad det var för kläder som gällde.. =P
Och riktigt äckligt apfull blev man..
Men roligt hade vi det =)
Mår dock inte så överdrivet bra idag.. =/
Så snart ska jag och Louise kila på Bip och se om vi kan hitta ngt kul, sen ska vi hem och ha myskväll på balkongen ^^
Fast innan hemfärden måste jag kila på in Blue moon bar och säga hej till min handledare.. Jag var dit förut idag men då var han inte där, så det blir ett nytt försök snart =)

I morrn blir det vinkväll och ost på balkongen.. =P
Men innan dess ska det bli pluggning..
Proven är på torsdag och jag är dödligt nervös för dem..
Är rädd att jag ska få totalt hjärnsläpp på speedpouring testet.. oouuii! =/
Men vi har ju några lektioner kvar innan testen så det är bara till å öva, öva, öva.. ^^

Vi har även några extremeflair lektioner kvar.. Det är SÅÅÅÅ KUL!! =D

nåja.. nu ska vi kila..

tjillevippen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0