Vem är jag? Vart är jag?



Gaaah!! Vad less jag är på att vänta..
Men nu börjar det ju iaf närma sig..
Ska bli så jävla najs i morrn kväll när man får krypa ner i sängen under det där megatäcket och ha sötnosen hemma :) Har verkligen saknat min säng..

Börjar dessutom få typ träningsvärk i diverse mystiska muskler..?!
Försöker intala mig att det kommer från att sova på en hård jävla marmorbänk (okej, inte äkta marmor, men jag vet inte vad det var, så för att slippa förvirring så låt oss kalla det marmor) i några timmar..



Saknar redan en massa från Mallis.. ^^
Har suttit och fnissat för mig själv för alla roliga minnen..
Sånt som bara folk som själva var där kan förstå..
För inga meningar kan få någon annan att förstå..

och Magic.. jösses, den sista kvällen var ju.. hmpf.. egendomlig.. =P
Såna där exotiska karaktärer existerar då inte här hemma iaf..

"Im not jealouse, you can fuck him"

haha! vilket original!! XD

Är förresten lite stolt, för när vi var där på Magic och blev fasligt berusade p.g.a den övergeneröse ägaren så lyckades jag faktiskt sänka en boll när vi spelade biljard!
Det ni! =P

Synd bara att det blev en sån panikstress situation när man vaknade:


Vem är jag..?
Vart är jag..?
Klockan är 11!?
YYYYYYL!


- utcheckningen från hotellet var 12 och min packning låg utspridd överallt!
Men men.. Zombie tillstånd och allt, jag tror jag fick med mig det väsentliga hem =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0