väntan



Sitter på arlanda och väntar på flyget.. det går om lite mindre än 11 timmar..
Landade här i natt vid 2 tiden..
Fick sova några timmar på en stenhård jäkla bänk som stod nära ett fönster..
Vaknade flera gånger av att hela jag skakade av köld.. sjukt.. =/

är fasligt trött.. =(




Känns lite konstigt att vara hemma.. eller hemma och hemma.. känns ovant att vara tillbaka i kalla Sverige..
hihi, glömmer bort det ibland och är nära att ta till engelska för att kommunicera med folk.. =P


ikväll landar vi i Östersund strax efter 11 om allt går som det ska.. Sen bär det först av till Hammerdal, så jag kan få med mig sötnosen hem till Ström, ska dessutom passa på att göra massor av kopior av mina dyrgripar: betyget och diplomet.. ^^

Blir inte så imponerande lång ledighet nu heller, går på mitt första dygnspass på tisdag, men men.. pengar pengar pengar.. ^^


ska försöka få ut lite bilder och händelser senare i veckan.. Finns ju en hel del att säga, och visa.. och framför allt att citera..
Sitter här och fnissar lite för mig själv då jag tänker på lektionen då Anders pratade om att destillera en ren, hihi! :D


nåja.. känner att jag bara babblar på om en massa strunt nu, är så förbannat trött.. ska ta och ockuppera en annan bänk och försöka sova lite.. fast innan dess tror jag att jag ska ta och unna mig lite varm oboy..

tjillevippen!




Kommentarer
Postat av: **//Frugan!

Vad har jag missat..?? vars har du varit? :O

Kram Mimmi

2009-09-27 @ 15:27:40
URL: http://madeleiner.bloggagratis.se
Postat av: Svar

Jag har varit på mallis i 3 veckor och utbildat mig till bartender, kom till arlanda från Magaluf i natt.. Snacka om well spended money! XD

2009-09-27 @ 19:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0