weeiii =)



Jahapp.. Då var man utan jobb igen..
Det känns lite konstigt..
onatruligt och fel..
ondskefullt... =P

Nåja.. På lördag bär det iväg..
Har en resfeber utan dess like!! ^^




Det var en lugn natt.. Och tur var väl det, på 6 avdelningar är vi totalt 3 personal..
Och en av oss hade aldrig jobbat natt förut, en annan hade gjort det för flera år sen..
Och sedan hade vi ju mig, som jobbat natt senast av oss men inte gjort det på 4 månader.. hihi..
Men vi va så duktiga så =)







Ska snart åka hem till ström och hoppa in i duschen, sen bär det av till Natta..
Vi ska käka soppa och kika på Ice age 3..  =)

I morrn står det vaccinering på menyn..
Men med tanke på hur hela den där tragedin har utvecklats så skulle det inte förvåna mig om hela personalstaben ligger döende i svininfluensa när vi kommer dit.. =/

Nåja.. "Det som sker, det sker.."


Ikväll ska jag vaxa benen och börja packa.. Wohoo!! =)



Men ja kommer sakna tussen <3







Hmm..
Jag lade två läggningar med tarotkortleken för några dagar sedan..
Och det var lite sjukt hur bra allt stämde..
Båda gångerna!
Jaja, jag vet att det är lätt att tycka det stämmer när man sitter med facit i hand och allt det där..
Men lite kul var det ^^
(Maya ville också vara med på ett hörn)



1 (Mitten)     De älskande
2 (Höger)     4 i bägare
3 (Vänster)  3 i Svärd
4 (Nederst)  9 i Svärd
5 (Överst)    Ess i Svärd










Kommentarer
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 17:35:28
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0