Update Magaluf



Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men det har inte riktigt funnits tid.
Likaså nu, det här blir en snabbis för vi har flairing om en stund.. Hur kul som helst :)

Här är det vamt, himlen har varit klarblå alla dagar utom en, då var det lite moln på eftermiddan..
Det är varmt, tar lite tid innan man blir van, men jag kan inte påstå att jag längtar hem direkt..
Saknar min lilla tuss så klart..

Första kvällen vi var här möttes vi av ett gäng som hade haft vänligheten att klä ut sig till transor, typ hylla vår ankomst eller nåt.. hihi :P

Ikväll bli det barrunda med våra roliga lärare, sedan i morrn är det beach brännboll på eftermiddan och kink-pinky tema på beach cluben.. wohoo!! :D 

Men det är en hel del plugg också, det är intressant.. Har fått en helt annan syn på vodka nu sedan provsmakningen vi hade för ngn dag sedan.. (minns inte riktigt när, man blir lite dagavill här)


Är ledig fredag och lördag, sedan kör skolan igång igen på söndag.. tänk på det! Ni som kan lilla och dra hela den dagen.. :P

Aja.. ska pejja för min tonfisk baugett nu och kila vidare..
Ha de gött!

Tjilevippen  ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0