update igen



Nu e man långledig i 3 dagar..
Får se vad vi hittar på för skoj..
Känns lite konstigt att det bara är en ynka vecka kvar.. Bara 3 dagar i skolan innan provet..
Oj..

Just nu sitter jag på det lilla finska stället.. är lugnt och skönt för det är typ bara jag här..
Sen blir det en sväng på apoteket, och sedan ska jag leta upp ett ställe där man kan hyra bil..
Blir nog en liten roadtrip om tiden räcker till.. =) (och pengarna för den delen =P  )
Ikväll är det white sensantion på beach cluben.. Den ska man givetvis gå på.. ^^
Sen i morrn var det fotboll i Palma tror jag.. Men eftersom jag väldigt gärna vill pierca mig så blir jag nog kvar här i Magaluf.. Sen på söndag så är det beach volleboll med grabbarna från beach cluben, lärarna är kanske också med, vem vet =)

Hmm.. Det är en supersöt liten vovve här som försöker tigga åt sig min macka..
Han är så söt så =)
Men han får inget =P

Stränga order från matte, så tyvärr.. ^^

Förkylningen har förresten mer eller mindre lagt sig nu..
HostAr som en tok med jämna mellan rum, men nu känner man sig iaf mer levande än död..
Framsteg! =)

på måndag ska jag ut på praktik.. men jag misstänker att ngn hjärna där uppe roar sig kungligt på min bekostnad.. 

kommer inte på så mkt mer att skriva..
Ska nog kila in apoteket nu..

Ha de gött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0