Greys laddning! ^^



Ikväll är det Greys  anatomy som står på menyn. Finally!! :D
Vet dock redan utgången, men det är väl lika bra, har ju haft hela dagen på mig att smälta den den upprörande informationen..

Slutade jobba strax efter 10 i morse, har inte hänt så mkt sedan dess..
Vandrat runt på byn lite, och käkat panini med morsan på saga ^^

Tog även igen lite förlorad sömn.. SKÖNT!!!!

Saknar nästan att ha oljudet från alla krogar utanför..  Känns lite konstigt att det är så tyst..
Jag kikar mot fönstret och det enda jag ser är en tragisk, halvnaken björk som kämpar i vinden.. typ.. =/



I morrn är det städning som gäller, har även en dejt på strömbacka..
Blir nog en tur på ams också..




näe.. Nu ska man vara lite social och ladda inför att Greys börjar..
Kanske även tigger åt mig ett glas av guds gåva till folket: Hallonsoda, mums! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0