Dagen efter..



En liten update.. ^^

kom i säng vid 5 i morse.. vilken natt det var! =)
En liten fin ros pryder min sängkant också.. ^^
Nåja.. Det där var en äkta krogrunda!
Vet inte riktigt hur många ställen vi var in på, inte så jättemånga dock..
Runt 7 stycken kanske.. (en vild gissning).. Ena stället var tokstort! Var väldigt lätt att tappa bort folk där..
Men ja tror vi fick med oss alla ut..
Det är faktiskt mycket roligare än folk kanske tror att gå ut ett gäng på ca 50 pers! ^^
Kommer en massa bilder sen när man är hemma i Sverige igen..

Snart börjar beach brännbollen.. Men jag ska nog bara vara åskådare..
Försöker repa mig från natten som var.. hehe..   (A)

Ska även kanske investera i något till kinky- pinky temat ikväll på beach cluben..
Man måste inte vara båda delarna, antingen är man kinky, eller pinky..
Det ryktas om att utklädda får gratis shots.. ;)
Men det blir nog en lugn kväll ikväll för min del.. Så man orkar plugga i morrn, för sedan börjar ju skolan igen..


adjöken på er ^^

Kommentarer
Postat av: ida

Låter som om ni har det härligt därborta. Ser fram emot bilderna. Här händer ingenting.

2009-09-12 @ 01:26:04
Postat av: D E L L A

Ha en bra helg :D!

2009-09-12 @ 08:54:17
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0