wha?



Zzzzz!
Det var den natten det..
Ska strax bege mig till Strömsund för att låta ngn trevlig nisse sticka en nål i mig..
mysigt... =/

Nåja.. Ville egentligen bara säga att Guds gåva till folket måste ju ändå vara O'boy!
Mums! =)
Har svullat i mig två glas på minimum tid och nu känns det inte alls lika hemskt att måsta köra hela vägen till strömsund, trots väglaget, kylan och det faktum att jag är mer död än levande.. ^^
Fast trots oboyen ber jag samtliga älgar att hålla sig borta från vägen..
Har inte alls tid eller lust med några störande surprice manövrar..
För sen ska jag till ams och visa dem den superbra sidan jag hittade..
Jobb, jobb jobb :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D 
Kanske sover en liten stund mellan där.. 

Sen ska jag bara lääääsa =)
Och försöka gå och lägga mig supertidigt..
Känns som om jag har förtjänat några timmars rejäl sömn =)
Utan hård säng,
utan för kort soffa..
Och framför allt:
Utan störande CP- drömmar som man bara blir brydd av.. =/

Med andra ord: aahh! Propavan, vi möts igen mig vän  ^^




nåja.. mot strömsund och min lilla sötnos som varit ensam alltför länge..

Tjillevippen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0