Vansinnet på Gekås


Jahapp..
Nu har vi varit på gekås och även varit till Slöinge djursjukhus med Archie ^^
Folk var helt jävla vansinniga på gekås..
Människor överallt, högljutt och trångt,,
Tappade räkningen på hur många gånger ja blev påkörd..
Vi slapp lyckligtvis att köa in.. Men efter någon timme var den en präktig kö in till gekås..
När vi skulle ut så var det kö både för att komma in och för att komma ut..
Och när vi stod där i kön var det en som tryckte sin vagn mot mig.. Hårdare hela tiden..
Jag blev en aningen sur..
Inte blev humöret bättre av att puckot tog och körde på mig med den förbannade järngrejen som sitter fram på vagnen..
Ångade på körde in den i hälsenan på mig..
Då fick jag nog och började gapa lite..
Det gjorde förövrigt jävligt ont!
"CP IDIOTER SOM KÖR PÅ FOLK"

Men vi ska ta en tur dit i morgon också, för idag hann vi bara varadär i 2.5 timme.. Så vi hann bara gå på klädavdelningen, och den hann vi inte ens bli helt färgida med..
Men men.. Som sagt, det blir en sväng i morgon också :)






Ikväll är det Greys som gäller :)  :)  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0