tråååkigt...


Gah!
Är redan fasligt uttråkad..
Känns konstigt att inte ha ngt att göra..
Alla dessa små ärenden hit och dit räknas knappast...
Nåja.. Det är ju inte så länge tills man åker igen.. ^^

Hade fått ett sött litet intalat meddelande från en som jobbar för min hyresvärld..
De var oroliga att jag hade gått och dött lr något..
Okej, kanske inte dött.. Men de var oroliga för att de inte kunnat få tag på mig.. :P
Tydligen vill de byta ngn pryl i min lägenhet..
Nåja, jag ringde upp dem och meddelade att jag var vid liv och att hyran var betald.. ^^

Men tydligen så har de inte tid att byta den fördömda prylen förrän om ett par veckor, och då är jag mest troligt inte hemma igen.. men men..
Han får väl gå in ändå då, bara han svär dyrt och heligt på att byta den förbannade toaletten också, för den ska bort!




Ordnade lite grejer på ams idag, har även lämnat ut diplom och betyg till en potentiell arbetsgivare..
Blir lika stolt varje gång jag ser att det är mitt namn som står där.. :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0