tööör lejj!


Ida och morsan är iväg och tankar, sen bär det iväg till Gekås..
Wohoo!
Synd bara att jag på något mystiskt vis alltid har lite pengar när ja ska på gekås..
Men men.. Det blir det ju ändring på om man flyttar till sydligare trakter.. :)
Hoppas jag iaf.. :P

Börjar bli seriöst besviken på breaking dawn.. :(
Skitbok!
Skit Edward och SkitBella!
An echo in the bone var sjukt mycket bättre

Nåja.. Kan ju trösta mig med att New moon kommer på bio snart, lätt att man ska gå på premiären och dregla lite ;)



Har förresten konstaterat nu att Studio 9 måste vara den absolut bästa affären i hela Falkenberg ^^







Kommentarer
Postat av: amanda

det var ju bra att du fick tag på pengar =) köpte du något fint? =D

2009-10-28 @ 22:54:09
Postat av: Elisabet

Jag köpte bara lite smink.. Jag var imponerande återhållsam med tanke på hur mycket roligt de har där inne :P

Sen gjorde jag av med i princip allt på Gekås så nu kan man inte slösa mer :P

2009-10-29 @ 08:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0