The D- Day



Idag är det the freaking D-Day!!
Så jag har längtat!!
och väntat! ^^

Allt kommer gå utmärkt idag, jag vet det så väl..
Så hur kan Elisabet förutspå att idag är en underbar dag..?
Enkelt:
Det var ingen frost på bilen när ja skulle åka från jobbet..
Och då slog det mig, vilken jävla underbar dag det är idag.. :D

Dessutom var det en utmärkt natt för arbete.. ^^
lugnt.. och bra folk att arbeta med =)
Och när jag var på väg ner till morsan så såg jag
- trots alla molnen - en begynnande soluppgång, det var så fint =)

Så nu är planen att sno morsans säng i några timmar (tack och lov så slipper jag skräcksängen idag med) innan det bär iväg till Staua...
Wiihii!! Kan knappt bärga mig!! =)



Så god morgon på er =)
- och sov gott till mig ^^





förresten.. måste bara säga en sak till.. 
Har börjat kika lite smått på True blood..
Och den serien är tamefan lite porrig..
Jag tkr folk verkar ha sex med varann i alla avsnitt typ..?!

aja.. nu SKA jag sova.. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0