snööööööööööö!



SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!! =(

Är lite bitter idag..
Vaknade efter en natt med kass sömn och så är det alldeles vitt ute.. WTF??!

Igår läste jag 6 timmar utan uppehåll innan jag skulle lägga mig men kunde likförbannat inte somna.. :(
Vred och vände mig långt efter klockan 3 i morse.. :/
Och ingen sov morgon heller för natta kikade förbi, men det var tur det =)
Vi har kilat runt på byn och sedan for vi hem till henne o käkade en gudomligt god frukost ^^

En god nyhet är att jag nu har en tv i lägenheten.. (efter 3 månader)..
Kan hända att den är mikroskopiskt liten, men den räknas!!
Så nu ska man skaffa en antennkabel sen är det filmkväll hos mig =)
Kanske lite vattenpipa också..?  ;)




Boken har förresten börjat bli jävligt spännande.. =)
Kunde dock inte låta bli att kika lite längre fram i den - igen..
Dock inte sista kapitlet för det svor jag ju på att inte gör..
Men faaan vad spännande!!  XD
Vill att den aldrig ska ta slut.. ^^


På tal om böcker..
Bestämde mig igår för att börja skriva på allvar igen =)
Har varit på tok för slarvigt med det de senaste åren, men nu ska det bli ändring..
Känns lite jobbigt dock att måsta sköta allt för hand tills jag unnat mig en dator igen.. En fungerande sådan!
Men men.. I långa loppet är det nog värt lite skrivkramp =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0