självbehärskning



Har nyss käkat en utmärkt frulle bestående av fiberhavregrynsgröt och en macka..
MUMS!  =)

Är en smula trött idag..
Trots att jag utövade den mest imponerande självbehärskningen i natt!
bara 100 ynka sidor kvar i boken, och så spännande som det är nu var det kämpigt att lägga ifrån sig den..
Det blev det där typiska, baaara ett kapitel till, baaara 50 sidor till osv..
Spännande, spännande..
Men när klockan var 3 tog jag och läxade upp mig själv och la undan boken..
Trots allt spännande som är på G! ^^

Fast jag hade lika gärna kunnat läst ut den för ja fick ingen ändå ro till att kunna somna på bra länge..
Vågade inte kika på klockan..  =/




Men idag tar den slut.. =(



Aja.. nu ska man hoppa in i duschen, börjar jobba strax före 12 ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0