så ovanligt



Känner mig sjukt tillfreds med saker och ting.. ^^
Lugn.. typ..
Å andra sidan misstänker jag att det kommer gå över när jag sovit en sväng och tankarna börjar rulla igång på allvar..
Men just nu är allt bara så otroligt bra =)
Detta positiva frispel är nog en reaktion på en otroligt lugn och skön natt..
Visst var det en del larmningar och så där.. Men den var ändå superlugn...
Lugnaste på bra länge.. ^^
Men inte är man mindre trött för det inte.. =/
Bara på ett otroligt, ovanligt bra humör =)

Så nu ska jag nörda här en liten stund, sen ska jag krypa ner i mammas säng för den är bra mkt mjukare än den där skräckmöbeln jag brukar sova i..
Sen blir det nog att jag kikar lite på den där superduperbraiga sidan som Susanne tipsade mig om.. Kommer vara henne evigt tacksam för det.. ^^


hmm.. kom dock på ngt att klaga över (som vanligt (A) ;P )
Mina fingrar ser ut som hej kom och hjälp mig och gör jätteont.. :(
Men det är faktiskt tecken på ngt bra:
nämligen JOBB!!  =)
Har fler nätter framför mig.. Wiihoo!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0