Right kind of wrong



MUUUSIIIK!!! :D :D :D






Idag har inte hänt mkt.. Har mest varit en sån där filosofidag..
Tror att jag ska ta och läsa många liv många mästare av Brian L Weiss igen..
Har blivit en hel del tankar kring döden idag så då pssar det ju att läsa den :)





Om ca en vecka är jag och morsan i Falkenberg :)




hmm. fasen vad tråkig jag känner mig idag..
Sitter här i lilla Hammervalley och är dödligt sugen på en rejäl utekväll..
Men icke!! :(

men men.. det finns ju några planer som ligger och gror iaf.. så tids nog..  ;)

förresten, min julklappslista är klar:
Jag önskar mig 2 bostonshakers och 2 flairflaskor  ;P
 
Jag har faktiskt varit väääldigt snäll i år.. (A)   :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0