rätt raklång



gaah! Måste hålla mig vaken i minst 2-3 timmar till.. :O
Hur ska det gå till?!


Har förresten fått ont i magen nu ikväll..
Nästan så man mår lite illa..
Blä.. =(


aja.. ska krypa upp i soffan framför teven och eventuellt dunka igång en film om det inte finns ngt sevärt..

Sen blir det nog att man sneglar i boken igen, är så svårt att låta bli ^^
Men ja tänkte att jag ska försöka få den att räcka minst 2 veckor..
Så då är det till å hålla sig i skinnet..
Har ju längtat efter boken i typ 2 år eller nåt sånt..
Vore ju dumt att läsa ut den på ngn dag bara.. =/




Hittade förresten en väldigt intressant sida ang. jobb utomlands för ngn timme sen..
Så på tisdag eller onsdag ska jag pallra mig in till ams och diskutera ideén..
Ska även se om jag kan få mig ett snack med ngn från csn..
Wohoo!
Hoppas hoppas HOPPAS! =D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0