Onsdag



Sov som en jäkla tok igår..
Gick och lade mig halv 11 efter att en trevlig madam gett mig vaccinet..
Sov ända till 19.. 19?!?!
Var en aningen förvirrad när jag vaknade och det var mörkt ute..  :/
Nåja, efter lite sen frukost/lunch/middag så var det läsning som stod på menyn..
Stoppade i mig en propavan och sen sov jag typ hela natten också..
Så jäääävla najs alltså!   =)

Dock ett litet problem.. Nu när ja lyckats snurra rätt på dygnet så ska jag försöka snurra på det igen..
I morrn ska man jobba natt igen..
Sen så blir det nog några nätter till också men jag vet inte riktigt när.. ^^
paaning! =)





Ikväll ska man kika på Greys<3 och se om True blood är så bra som det sägs =)
Sen är det till att försöka hålla sig vaken så länge som möjligt..
För den här gången kliver jag fan inte upp före 12.. Blir så lång och jobbig natt annars..





Wihii!! Simpsons på tv  ^^

Vilken underbar dag det är idag, trots all jävla snöblask =P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0