Köttbullspaj a.k.a: Köttfärslimpa



Ida skulle leta upp ett recept på köttfärslimpa, dvs vår blivande middag..
Men hon blev en smula brydd då hennes sökning inte gav några som helst träffar..
Sen insåg hon att hon sökt på köttbullspaj.. hihi, någon som provat det någon gång?  :P

Idag har jag mer eller mindre bara läst breaking dawn och kikat på Gossip girl..
Har faktiskt börjat förlåta boken lite nu, kan erkänna att den är lite mer intressant..
lite...
Gjorde även några försök att ta mig in i Idas och Mices postbox utan något lyckat resultat..
Vilket är typiskt mig med tanke på att jag trots allt hade det perfekta inbrottsredskapet: nyckeln.. :/
obs: Trots att Ida sa att nummret var 3144 (alla nummer började på 5..?!) så valde jag faktiskt rätt box och rätt nyckel.. Men det gick ändå inte...?!   :/

Vi har även varit med bumbi till sjukhuset i Slöinge igen.. 3e gången på 5 dagar..


Ställde mig förresten nyss i bostadskö i Falkenberg..
Så fort allt rännande på sjukan i Östersund är över så tar jag mitt pick och pack (dvs Maya och min säng) och lämnar jämtland.. För alltid..
Can't wait! :)



Aja.. ska väl assistera Ida i hennes försök att skapa en "köttbullspaj" ;P

adjöken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0