Falkenberg



Nu har vi varit här en halv dag.. ^^
Kom fram halv 5 i morse.. fast egentligen var den halv 6 eftersom klockan ställdes om..
Körningen tog ca 15 timmar.. Ganska drygt..
Men det tog sån tid p.g.a den förbannade dimman som följde oss till och från i 40 mil.. :/

Det var ingen större traumatisk upplevelse bortsett från en mindre panikattack i Göterborg då jag körde fel..
Då var jag... erhm.. skräckslagen är väl det bästa ordet för att beskriva känslorna.. Usch vad hemskt det var, vill aldrig vara med om det igen.. :/

Men men.. Vi tog oss tillbaka på rätt väg igen och hamnade slutligen här i Falkenberg, bra gjort av mig och morsan.. ^^ Det tar väl ungefär en vecka att komma över upplevelsen.. Lagomt tills ja ska ge mig in i storstan igen.. Men man är ganska sliten idag efter en hel natt av bilkörning och några få sovtimmar när vi kom fram..

I övrigt har det inte hänt mkt..
Vi (Ida, jag, morsan och Mice) åkte till Blackebo med vovvarna.. sen var jag och Mice var en sväng till Ullared för att byta en tele på netonnet..
Har nyss käkat middag och senare ikväll blir det hyrfilm :)

Maya tog det ganska hårt att komma hit.. Hon satt i sin lilla transportbur och vägrade komma ut ur den..
Men nu verkar hon ha repat sig lite..
Hon tycket dock inte om hundarna.. och inte katterna heller för den delen.. Men det hinner ju gå över..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0