ett ps


Hmm.. Nu har jag bara lite tråkigt.. :P
Ett schema över en av helgerna på Mallis :)






Glömde nämna förut att ja ha kört vilse oroväckande många gånger nu..
Åkte fel på väg till tågstationen (som det är jätte lätt att köra till) har kört till den flera gånger..
En idiot kan hitta dit..
Men ja lyckades på något jävla vis hamna helt åt helvete på andra sidan staden..
Att vara vilse, ensam i Falkenberg är väl egentligen inte så farligt..
Trots att det var mörkt..
Den verkliga nagelbitaren var det faktum att det var typ ingen bensin kvar i tanken.. :/

Men men.. Det ordnade sig.. jag kom på något mystiskt vis fram i samma rondell som jag svängt fel i..
(Fast ja kom fram på andra sidan rondellen :P )



Sötisen ockuperade morsans sovplats lagomt tills att hon skulle bädda i ordning den..
Jag tror det är en tradition han har.. ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0