Ett beslut



Har nu fattat ett viktigt beslut..
Något som Eva- Lena uppmanade mig att göra redan vid första mötet för snart ett halv år sedan..
Och nu har jag bestämt mig för att verkligen göra det..
Och inte den halvdana varianten som jag hade tänkt mig från början..
Nu får det fanimej vara nog!
Så i morgon när jag går av jobbet sätts det hela i verket,
och inom 1 månad (för ja, jag tänker ge mig själv så mycket tid)
ska det vara så som hon sa..
Jag ska dessutom gå till ams direkt efter hälsocentralen i morrn och ta upp sidan jag hittade..
Nu är jag så jävla less på det här så man vill ju bara spy!
Så adjöss med er som inte gjort er förtjänta av ngt annat..

och oavsett vad de nu säger där borta så ska Maya med, att hitta ett boende som accepterar henne kan väl ändå inte vara så jävla svårt..  För aldrig att jag lämnar kvar henne i den här gudsförgätna hålan..

adjöken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0