...



Weeiii!!
Äntligen fick jag tag på nissen på löner!
Det var då inte en dag för tidigt!!
Har även snackat lite med Mr Landlord så det blir nog bra ändå,
den värsta ångesten kring det här har iaf lagt sig  :)

Nu sitter man och väntar på att morsan, Ida och Mice ska återvända med min frukost.. :P
De åkte in till stan och käka frukost där, men jag fick vara kvar här och se efter vovvarna eftersom en viss Dunder inte kan vara ensam för då käkar han på allt han kommer över.. :/
Men men.. Det gör inte så mkt, ja fick ju sovmorgon, tog en dusch och har äntligen hämtat tvätten..

I morrn blir det nog Gekås.,. Wiiiiih som jag har längtat!
Om någon skulle få för sig att donera en slant för extra slöseri så är ni varmt välkomna att göra detta ;P

Nu ska jag läsa Breaking Dawn ^^

Tjiingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0