Dagen idag



Jag vill börja med att skryta lite och säga att jag hade så jävla rätt i morse när jag förutspådde dagen! =)
Var i Östersund till halv 7 tiden eller nåt sånt..
Efter sjukan var jag hos Susanne och käkade köttfärssoppa och baugette, mums!  =)
Vi hade vida diskusioner om diverse onämnbara saker (A) men i farten kom vi på att jag aldrig haft ett förhållande med någon som har bruna ögon.. Alltså ett riktigt förhållande, för skräckhistorien för två år sedan räknas absolut inte!!
Och vi gjorde då den logiska slutsatsen att det är därför alla mina relationer skitit sig..
Så nu vet vi det och kan arbeta utifrån det vi vet, haha XD



hmm..
Om någon råkat veta hur man gör när man mediterar..
Typ fördjupar sig i sig själv och bara stänger av allt så vill jag veta hur man gör!
Skulle vara skönt att bara kunna slå av allt även när det stormar som värst.. ^^





aja.. hade väl inte så mkt mer att meddela..
I morrn blir det en sväng till Strömsund och sedan tillbaka till Hammervalley för lite sömn innan man går på sista natten för den här veckan.. ^^

Tjillevippen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0