engelska



Idag har ja kikat på kogänget..
Har givetvis sett den en massa gånger förut..
men den är ju så härlig =)
Så nu börjar man ladda för att åka o jobba om ca två timmar..
Hoppas det blir en lika bra natt som den som var..
Peppar peppar =)




Har gjort en rolig upptäckt:
Min engelska har förbättrats avsevärt den senaste tiden :D
Ska väl inte påstå att jag är något jäkla geni på språket..
Men jag har definitivt rest mig ur min svacka.. ^^
Antar att det är tack vare Stephenie Meyer och Diana Gabaldon
och givetvis Chris... Vi surrar typ jämt nu :)
Är så sugen på att åka dit och hälsa på..
Har ju blivit lovad en rundtur på de bästa krogarna, tihi
Så nu är det väl bara att pallra sig iväg =P





Hmmm..
Jag hade ju uppenbarligen inget vettigt att säga så jag ska kila nu..
Å andra sidan så brukar det ju vara ganska sällan som jag har något vettigt att säga..
Jag brukar fundera ut en massa bra saker att blogga om..
Men så tänker jag så mkt på ämnet så jag hinner tröttna innan jag faktiskt kommer åt en dator för att skriva ner allt..  :/

Aja.. som sagt, jag ska kila..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0