Det ordnar sig



Wohoo!
Det var den natten det..
Skulle ha varit den sista..
Men eftersom jag är så jävla bra så har jag fått en till!! :D :D
Ska med andra ord jobba i natt också.. :)
Hade planerat att gå ner till morsan från åshamra, hade väl hunnit 200 meter när ja började fundera över om ja skulle frysa ihjäl... men efter halva vägen förbarmade sig Åke över mig så man fick skjuts.. :)
Så nu sitter ja hos morsan och försöker återfå lite känsel i kroppen,
sen ska jag läsa litte, och sen sova.. :)
I morrn ska man vaccinera sig mot nya influensan också.. ^^
Under förutsättningen att jag får med tanke på att jag vaccinerade mig för 2.5 vecka sedan med tvinrix.. :/
Men men.. Det ordnar sig..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0