Close to the flame ^^


Helg..
Har lyckats inbilla mig att jag ska jobba i morrn.. Men så är det ju inte.. :/
Måste förresten skaffa en annan hobby utöver läsning..
Igår gick jag och la mig 20 över 8..
Och sov dessutom hela natten förutom strax efter 4 för då var jag upp ev sväng.. men ändå..
Sover uppenbarligen för mkt helt plötsligt..
antingen för lite eller för mkt, aldrig lagom.. mffmmm..




Blir en smula besviken när jag kikar ut genom fönstret och ser att snön ligger kvar..
Jag fick ju ingen höst!  :(



hmm.. Kan verkligen inte bestämma mig vart jag allra helst vill åka..
Vore ju lite jobbigt om man valde fel och inser det när man är några 100 mil helt åt fel håll.. :/


Aja.. nu orkar jag inte skriva mer för det här tangentbordet är helt klart det obekvämaste i hela Sverige..
ska dessutom vara lite social med flickorna..

adjöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0