tillbaka i Jämtland



Jaha.. Då har man varit hemma i snart ett dygn..
Det känns inte riktigt bra.. :/

Resan hem fick väl rätt bra.. Blev väl ngn felkörning (obs, jag var oskyldig)..
Var dock ruskigt nära en olycka på motorvägen alldeles utanför Göteborg..
Var något cp som var jagad av polisen som försöka köra om mig och morsan...
Men vänsterfilen var redan upptagen av en annan bil som just kört om oss..
Detta resulterade i att han (jag tror det var en han) ställde sig på bromsen, fick en rejäl sladd och sladdade mellan vår bil och bilen framför oss.. Trodde ett tag att den skulle volta men den klarade sig med nöd och näppe..
Sen blåste den av vägen mitt framför ögonen på oss, bara någon ynka meter framför vår bil..
Det var ganska.. hmm.. otrevligt.. :/
Det var först då som vi fattade att de var jagade av polisen för polisen dök upp alldeles bakom oss..
Rätt åt de jävlarna, hoppas de får vad de förtjänar..
Å andra sidan så är det ju sällan de kriminella får vad de förtjänar i det här landet..
Grrr! :@



Tror det var rena olycksveckan.. För några dagar tidigare så var det ju någon dåra som hotade att spränga sig själv och en spårvagn.. :/
Och på lördagen så lossnade en propeller från ett av vindkraftsverken i Falkenberg..
Bra att man inte var där, för med min tur så hade väl mosterprylen landat rakt på mig.. :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0