stora pengar


Hmm.. Ursäkta den kassa uppdateringen.. Men det är lite svårt när datorer lyser med sin frånvaro.. :/

Nåja.. Det har ändå inte hänt mkt..
Jag peppar som en galning inför premiären nästa vecka..
Hmm.. Undrar vilken hotting jag ska släpa med mig då?? :O

Har iaf börjat ramla in lite mera jobb nu..
Finally!!
Trodde jag skulle dö av tristess.. Var ledig 6 dagar i rad förut..
Kan inte beskriva hur hemskt det var.. :(
Nåja.. Hade intro igår.. Vilket innebär jobb på måndag.. :D

Är även uppbokad för typ hela julhelgen.. :/
Jobbar hela julhelgen med undantag för julafton..
Men jag kan få jobb den dagen också om jag vill..
Funderar allvarligt på det..
Vi ska ju ändå inte fira någon jul så då kan jag ju lika gärna jobba..
Tjäna STORA pengar ^^
som sagt.. Its under consideration..



Är väl ingen större hemlighet att jag sitter på bibblan..
Aah, my beloved library!
hmm.. är visst lite amerikaniserad idá :P

Aja, ska strax ut på en långpromenix med Amanda
De ni! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0