hot


Jag var riktigt nöjd med bion igår..
Visst finns det alltid mer att önska, men med tanke på hur förtjust jag är i böckerna så tkr jag att de lyckats rätt bra. Det fanns egentligen bara en scen som jag inte blev särskilt förtjust i.. Men bortsett från den har de gjort ett bra jobb. New Moon slår iaf Twilight, lätt! :D
och Jacob.. mmmh.. hot hot hot! Edward kan gömma sig för där snackar vi äkta man- candy! ;P :)
Nåja.. Edward hade nog en ljus stund iaf.. Men jag tror det var en kombination av hela scenen som gjorde det..
För alldeles i början av filmen så var det en scen med han, och jag kan nästan svära på att värmen steg i salongen på två sekunder.. hihi! :) dregel dregel dregel..
Nåja.. Jag ska försöka sluta prata om heta grabbar.. (Men det är svårare än man tror :/  )

Åter till själva filmen:
Den är definitivt sevärd.. Jag skulle lätt kunna tänka mig att gå och se den på bio igen.. Inte orkar jag vänta tills den kommer ut på dvd heller..
Någon som ska med? :)



hmm.. har varit utan telefon ett dygn nu.. :/
Ska aldrig någonsin åka utan laddare igen.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0