Ett måste


Jahapp..
Då har man kikat på Greys då..
Hmm.. Tkr faktiskt att det inte alls är lika bra som det en gång var..
Men det är väl ett beroende.. En gammal vana som gör att jag ändå inte kan låta bli att kika.. :/
Det är väl som alla dårar som röker, de vet att är farligt för både dem själva och exakt alla i omgivningen också, men ändå fortsätter dom.. :/

Nåja.. Har kommit fram till att så fort ekonomin är stabil nog så ska jag ta och skaffa mig en gitarr..
Jag bara måste ha en.. Jag skiter i om den är begagnad och inte värd ett piss.. Så länge den är spelduglig är jag nöjd.. Måste lära mig Never think.. Låten går direkt ner i själen, typ.. Den är så BRA!  ^^





Peppar inför premiären i morrn.. Känns riktigt najs att höra till de första miljontals personerna som får se den.. haha :P
Då har jag räknat bort alla kändisar som får gå på smygpremiären, som jag för övrigt anser vara väldigt orättvis..  Som om det inte vore illa nog att de får se efterlängtade filmer långt före alla andra, de får en massa prylar för att de gör det också.. hmpf! Jag tror att små barn i U- länderna skulle skatta en goodiebag fylld med käk betydligt högre än en kändis med sina goodiebags fyllda med hårshampo, skivor och smink.. typ.. :/
Dessutom så är det orättvist eftersom förmodligen så är det bara hälften av alla de som får biljetter till förhandsvisningen som verkligen uppskattar dem.. Hälften har bergis inte ens läst böckerna!

Nåja.. nu ska jag sluta vara så fördömt svartsjuk.. (A) ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0