Enough is enough


Ikväll har man kikat på flickan som lekte med elden, riktigt trevligt var det :)

Något som inte var trevligt var att gå på byn, alla dessa jultokiga människor överallt p.g.a den fördömda julmarknaden.. Ser ut som om tomten spytt fläckvis här och där..
Min kommenter till det hela är ett föraktfullt:
hmpf!

jaja.. ursäkta mina grinchfasoner.. jag är bara på kasst humör.. :/

Aja.. ska snart vandra hemmåt, i morrn ska man jobba igen, de ringde för ngn timme sen, min introduktion är inte ens klar men ändå så blir det här mitt andra pass, someones popular ;P
Känns jäkligt najs att göra nytta och tjäna pengar, längtar som en dåre tills grejerna kommer, sen ska varje öre sparas till flytten, jag tänker inte stanna här en endaste sekund längre än nödvändigt, enough is enough, nu är jag spyfärdig på det här..
Min teori att jag låtit det gå så här långt var att jag bara har alltför bra tålamod..
Syrrans var att jag var helt enkelt dum i huvudet.. kanske är det en kombination.. aja, whatever. som sagt, enough is enough..

Nu har jag sagt det 3 ggr.. dags att hålla käften och gå hem och läsa Främlingen, mmmh :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0