en idiot


Idiot Idiot IDIOOOOOOOT!!!

Hmm.. tur att man ska träffa Susanne torsadag/fredag...
Hon ska få ge mig lite rejält däng för det verkar jag verkligen behöva.. :/
CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP!!

alltså, ibland är man ju bara så dum! :/
Jag vet att det var fel.. och dumt.. Idioti på proffsnivå.. typ..
Och ändå så flinar jag till lite då och då.. Haha, förbannade totalidiot!! :)  :P



Idag blir det nog en sväng till Hammervalley.. Sedan blir det en tidigt kväll med rejäl sömn!
Har sovit 2-3 timmar i natt.. Inte så piffigt att jobba och sedan sitta i telefonintervju/arb.info.. :/
Men men.. Det gick ändå bra, jag höll mig vaken och kom ihåg vad han sa.. :)
I morrn fortsätter förhandlingarna.. :P  ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0