mmmhmm


Zzzzz... Wiih, ska snart gå och lägga mig tror jag :D :D
Sov 3 ynka timmar i natt.. och bla, bla, bla och gnäll, gnäll, gnäll..
Dags att ringa sjukan igen tror jag... det här funkar ju uppenbarligen inte.. :/

Nåja, jag och sötnosen tog och åkte till Hammervalley för en stund sedan.. 
Hon fick följa med för jag har haft så dåligt samvete för att hon blev ensam så länge igår..
Men jag visste ju inte att jag skulle jobba att helt dygn när jag gick hemifrån, det blev ju inte bestämt förrän flera timmar senare.. :/  Ska gottgöra min fruktansvärda frånvaro som hållt på vansinnigt länge nu med en fin julklapp till henne :) plus att jag tror hon ska få en hop med egna hårsnoddar snart, då kanske hon låter mina vara ifred..?



Jag beställde 2 par skor för ngn dag sedan, ja tänkte jag skulle dela med mig av deras utseende  :P
Fasen vad jag längtar tills de kommer! :D :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

att hon var ensammän så länge i går? du brukar ju lämna henne i flera dygn.

2009-12-04 @ 04:11:21
Postat av: Elisabet

Ja, hon var ensam över ett dygn den ggr också eftersom jag jobbade hela det dygnet, och det är inget jag tycker om. Men nu har jag en potentiell kattvakt

2009-12-04 @ 11:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0