aj


hmm.. Var visst ett tag sedan som jag sa att jag skulle gå och lägga mig..
Det gick visst inge vidare bra med det..
Har just utfört lite fotvård på mig själv:

AAAAAAAAAAJJJ!! :@ !!! :(


Måste verkligen få ordning på foten innan den 10e, så fort man tror infektionen blivit lite bättre så förvärras den direkt.. Det dunkar i typ hela foten nu, kan knappast vara ett gott tecken.. :/
Ska nog ringa hälsocentralen i morrn och fråga om de glömt bort mig..
Jag dör om de på Östersunds sjukhus nekar mig den 10e bara p.g.a det här eländet..
Det finns ju inte en chans att det ska hinna läka tills dess.. Men infektionen borde jag kanske hinna få bukt med..
hmmm.. antibiotika..? - ja tack! Men ja hoppas också att de i ström skär bort så jäkla mycket att jag aldrig någonsin behöver dras med eländet igen.. Nageltrång låter så futtigt, löjligt nästan.. Men det är ju tamefan en jävla mardröm.. :(  De skulle kunna få ta hela foten för nu e jag less..

Eller kanske inte.. vad ska jag då göra med alla mina skor..? :/

aj  :'(



nåja.. borde väl snart gå och lägga mig..
Men det är så svårt att få ro till att kunna lägga sig ner och försöka sova.. Känns så döfött att bara ligga och stirra in i taket eller väggen eller nåt medan tusen tankar upprepar sig själva gång på gång på gång.. Varför räcker det inte med att tänka en tanke en gång, utan man envisas med att besvära sig själv med att tänka den en jäkla massa gånger.. En tanke som man dessutom inte ens ville tänka från första början, fräcka som de är ibland, tränger de sig bara in i hjärnan och leker rövare.. fy fan.. :/
usch..
Aja.. ska väl ändå göra ett försök så småningom..
Senare..

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0