Yyyyyl

Snö, snö, snööööööööööööööö.... =(


Idag gjorde jag av med en mindre förmögenhet på ett par hörlurar.. =( Så nu är det bäst för dem att de håller ett tag.. Så jäkla irriterande att när mp3n väl funkar.. Då lägger hörlurarna av.. =/

Nåja.. Det tragiska penga förlusten kompenserades av ett brev från skolan ang. flyget.. =) Rätt bra flygtid tid.. Kan dock inte säga samma sak om flyget hem.. =/ ska vara framme typ 01:55 lr nå sånt.. Fast de e klart.. De e ju inte ens säkert att ja ens åker hem, spännande  =)



I natt vaknade jag och visste under en kort stund inte vart jag var.. Jag kände verkligen inte igen mig.. Hade ingen aning om någonting.. Det var ganska obehagligt.. =( 



Maya fortsätter att fyla.. Hon fylar ju hela tiden.. Det är så jag önskar att jag bokat tiden för hennes kastrering tidigare.. Men det är så passande att det är samma dag som det är löning.. =)  Fast jag har fortfarande lite dåligt samvete.. Vem ger mig rätten att leka gud och bestämma om hon någonsin ska kunna få små egna kissemissbäbisar?  Å andra sidan så har hon mig, hon behöver inget annat.. =)



Igår kikade ja förresten på Wild child.. Den hade helt klart sina roliga inslag.. =) Fast ja kände mig lite för gammal för den typen av film.. Å andra sidan så är jag ju fortfarande fasligt förtjust i animerat.. konstigt.. =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0