Helgen



 Jahopp,,  Det är ju en mindre evighet nästan sen ja skrev sist.. Det motsvarar 3 dagar.. =P
Så vad har hänt då?
Hmm.. Mayas kastrering gick väl bra.. fast ett tag inbilliade jag mig att lilla tussen hade slutat andas, (det var innan hon vaknat ur narkosen)..  Ord kan inte beskriva den fasa jag kände under de fruktansvärda sekunderna.. Men Maya kan inte dö.. Hon är ju.. Maya.. Om hon vore en människa så skulle hon vara den enda som aldrig någon sin har eller kommer såra mig.. Men men.. Hon repar sig riktigt bra nu =)


I Fredags vare det feeeeeeeeest.. En riktigt rolig sådan dessutom! Många fascinerande människor som for omkring och bara var så otroligt roliga! =)  Visserligen skulle man ju kunna anmärka på kvällens slut, men strunt i det.. För det var ändå över lag riktigt kul.. =) Så roligt har jag då inte haft på bra länge..





Kul, kul  =)






Hmm.. Fotade lite på grand i fredags också..
Det är faktiskty lite spooky där..





Bilden ovanför är från översta våningen. Enligt Terry Evans har någon hängt sig i rummet som syns rakt fram, den utan dörr.
Dörren till höger leder till sviten som är lite känd för att det ska spöka i den..


Hit ville han inte ens gå


Om jag inte minns fel hade ngn blivit misshandlad till döds i det här rummet... =/


Den där är läskig...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0