Löftet.. Antar ja.. =P


 Hmpf.. Är  supernojjig över att platserna på kursen ska ta slut.. Kollar det hela tiden.. Vadå besatt?? =O
 Är så irriterande att jag inte kan anmäla mig på direkten.. Ifs så kan jag väl göra det också.. Men då sätter jag ju mig själv på pottkanten och det borde väl undvikas in i det längsta..

Längtar till den 4/4 och den 18/4 då är det dansbandsgala.. Gissa vart jag ska va då??  =D
Måste bara öva litte hemma först.. Är ju dölänge sen ja va på dans.. men men.. Jag har ju en månad på mig.. =D


Hmm.. Sa igår att jag skulle lägga ut bilder från bulgarien idag.. Då är det väl lika bra att göra det..


Vårat hotell.. Hehe... Lr inte.. =P

Här va vårat hotell, inte så dumt det heller =)

Hade varit trevligt att vakna med den utsikten.. Väldigt välkommet iaf..

Haha.. Finns inga ursäkter =P



Näe.. Nu örsk ja inte fjanta på mer med det här.. Det är ju trots allt två år sen vi var iväg så jag struntar i de återstående 10000000 bilderna.... =P


 Tack och lov så åker man ju så småningom igen.. Fast inte dit så klart.. =P
 Men upplevelsen lär nog vara värd pengarna..  =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0